九唯。

Thinking Like That - Hope Sandoval & The Warm Inventions

存档灵魂:

Thinking Like That
万千思绪难断


【歌词】


I was thinking like that
About how you let things go
And nobody could
No nobody could
万千思绪难断
你如何让一切改变
没人可以做到
没有任何人能做到

I was thinking about times
You let go of all your eyes
When your sensible ways talked
In the day of my mind
万千思绪时光流年
过往在你善变的眼眸中消散
当你在通晓事理的述说
往昔却在我脑海中翻腾

I was thinking like that
How very different things could be
If you didn't worry about me
No don't worry about me
万千思绪难断
为何世事变化无常
如果你不再把我牵挂
那将再无牵挂

Don't close your eyes to the shade
That you knew me all those ways
Don't symbolise to your friends
That you always knew and then
不要闭上眼睛坠入阴暗
你知道我所有的可能
不要一句朋友把我敷衍
你清楚我的表达和想要

All those ways
Got me thinking like
All those days
Got me thinking like
All those days
那些曾经的过往
让我万千思绪
那些曾经的时光
让我思绪万千
曾经的时光流年

And I never lost my way
In the colours that you made
Blue and gold each way
Silver-green and red
Got me thinking like that
我从未曾丧失自我
在你给我的色彩斑斓中
那蓝色的忧郁,还有金色的梦幻
那闪光的绿色,和滴血的殷红
让我万千思绪难断


评论

热度(12)